Project Description

Administrativ, Logisitc și Achiziții

Condus de o persoana cu numeroase calități personale, dar ceea ce primează este modestia care îl caracterizează. O parte din calitățile sale sunt:

  • seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotărâre, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, să aibă calități psihice necesare (spirit de observație, răbdare, viteza de reacție, capacitate de orientare în spațiu, capacitate de comunicare etc.); dar nu in ultimul rând: abilități de organizare, stabilirea focusului: capacitatea de a dezvolta și de a comunica obiectivele organizaționale în sprijinul strategiei și misiunii companiei.
  •  furnizarea de sprijin motivațional: capacitatea de a spori implicarea echipei,
  • abilități de comunicare (scrisă și orală) și de ascultare, abilitatea de a delega într-o formă structurată,
  • coaching: capacitatea de a îi ajută pe ceilalți să se dezvolte profesional, abilități de rezolvare a problemelor,
  • motivarea echipei: liderii trebuie să înțeleagă ce anume îi inspiră și îi motivează pe cei aflați în subordinea lor.
  • orientarea strategică și către rezultat: participă la dezvoltarea și / sau comunică viziunea de business a companiei angrenând acțiunile ce duc la atingerea scopului strategic,
  • acționează în concordanță cu obiectivele organizaționale, managementul schimbării,
  • gestionează eficient resursele interne și externe necesare realizării planului de afaceri, etică profesională,
  • capacitatea de a executa mai multe activități în același timp (multitasking).

Toate aceste calități menționate benefice relaționării cu dumneavoastră și dezvoltării noastre.

Măsoară utilizarea eficientă și permanentă a resurselor pentru a atinge obiectivele stabilite anterior de conducere. Deși funcția sa principală nu este de a cumpăra materiale, departamentul trebuie să se asigure că și achizițiile sunt stocate corespunzător. Pentru a face acest lucru, trebuie să țină cont de procesul de recepție, clasificare, inventariere și control al mărfurilor în funcție de mărimea și greutatea acestora. Odată ce departamentul a obținut toate materialele necesare, acesta intră în competența sa asigurarea celorlalte domenii ale organizației cu acestea, luând în considerare clasa obiectului sau materialului, cantitatea și dimensiunile acestuia.

Printre funcțiile exercitate de acest departament avem:

  • Reduceți riscurile și contingențele comerciale.

  • Obiective directe atribuite diferiților manageri.

  • Controlează gradul de îndeplinire a obiectivelor menționate.

  • Planificare strategica.

  • Adaptați structura companiei pe baza rezultatelor obținute.

  • Modificați obiectivele pe termen lung pe baza rezultatelor obținute.

Obiective și funcții

Deși funcția sa principală nu este de a cumpăra materiale, sectorul de achiziții trebuie să se asigure că acestea sunt stocate corespunzător. Pentru a face acest lucru, trebuie să țineți cont de procesul de recepție, clasificare, inventariere și control al mărfurilor în funcție de mărimea și greutatea acestora.

În funcție de faptul dacă compania își permite sau nu, cantitatea de produse achiziționate trebuie controlată să se evite excesele care se pot strica în timp, deoarece implică pierderi economice.

Odată ce sectorul de achiziții a obținut toate materialele necesare, acesta intră în competența sa asigurarea celorlalte domenii ale organizației cu acestea, luând în considerare clasa obiectului sau materialului, cantitatea și dimensiunile acestuia.

Acest sector are următoarele obiective:

  • Cumpără materialele necesare.
  • Se asigură că sun suficiente.
  • Obține materialele la o valoare bună financiar.
  • Furnizează mai multe surse de colectare, în caz de urgență.
  • Prevede modificările prețurilor materiale, inflația sau lipsa.
  • Controlează ce sa cumpărat.

CIFRELE DEPARTAMENTULUI

DIRECTOR 1
RESPONSABIL ACHIZIȚII 1
GESTIONARI 2
MANAGER TRANSPORT 1
CTC 1
SERVICE 3
PRODUCȚIE 16
ȘOFERI 4

PROGRAM DE LUCRU

Luni – Vineri 8:00 – 17:00
Sâmbătă ÎNCHIS
Duminică ÎNCHIS

+4(0) 742 533 608

LOCAȚIE

Doresc să mă alătur grupului MoveEco

Dacă și tu dorești să te alături echipei MoveEco Group, ai calități precum: disciplină, încredere în sine, spirit independent, înclinații spre inovare, creativitate, gândire pozitivă, capacitate de a lua decizii, pasiune, perseverență, sesizarea oportunităților, care să crească valoarea grupului, atunci trimite un CV sau fă o programare pentru interviu cu mențiunea pe care post crezi ca te pliezi în funcție de abilitățile tale. Mulțumim.

Multumesc pentru mesajul tau. A fost trimis.
A apărut o eroare la încercarea de a trimite mesajul dvs. Vă rugăm să încercați din nou mai târziu.