Project Description

Sectorul vânzări

Reprezentat de Raluca și Romina, prezență dinamică dar de o importanta majoră a firmei MoveEco, asigură informarea clienților asupra caracteristicilor calitative și funcționale ale produselor oferite, regimului de garanție, formelor de asistență, prețurilor, promoțiilor, etc.;
Promovează produsele firmei intern & internațional și respecta metodele de prezentare si comercializare, îndeplinind condițiile unui profil necesar in orice afacere de succes denumit profilul ,,SHARK,,.
,,SHARK,, reprezintă o prescurtare de la calitățile principale pe care ar trebui să le aibă un director de vânzări:
• S – sigur;
• H – har;
• A – activ;
• R – rapid;
• K – corect.
• Siguranța (S) este data de pregătirea directorului de vânzări, de informarea continuă și de cunoștințele acestuia despre ceea ce face în domeniul în care activează.
• Calitatea naturală, harul (H), este data de talentul și vocația fiecăruia în parte. Nu poți fi un director vânzări de succes daca nu ai înclinații spre domeniul vânzărilor, dacă nu iți place ceea ce faci.
• Un director capabil este activ (A), se află într-o continuă căutare de noi clienți, de noi oportunități și de noi informații.
• In momentul in care detectează posibilitatea unei noi vânzări sau unei noi piețe de desfacere, mișcarea directorului trebuie sa fie una rapida (R). Este foarte important sa poată lua decizii rapide si bune.
• Respectul clientului se capătă în primul rând daca ești corect (K), dacă față de el ai avut o atitudine onestă și profesionistă, dacă ai explicat bine care sunt termenii și condițiile parteneriatului.

În cazul în care există o diferențiere față de departamentul de marketing, departamentul comercial trebuie să se asigure că obiectivele de afaceri, departamentale și individuale sunt bine definite. Responsabilitatea și autoritatea necesare pentru obținerea rezultatelor ar trebui delegate, în măsura posibilului. Oamenii cărora le-a fost delegată puterea trebuie să o poată exercita și, ca valoare personală, să creadă în ceea ce fac. În caz contrar, nici o structură organizațională nu va face bine.

  • Există unitate de comandă

  • Să cunoască numărul de colaboratori

  • Delegarea sarcinilor trebuie să fie perfect definită

  • Trebuie făcute încercări de menținere a stabilității personalului

  • Organizația flexibilă

  • Program axat pe prevenirea situațiilor economice.

Sectorul marketing & comercial

În cadrul acestui departament există câteva principii care sunt fundamentale pentru ca organizația să funcționeze corect. Primul este că există unitate de comandă. Fiecare unitate de afaceri se va raporta unui singur șef, care va lucra direct cu el. Managerii trebuie să cunoască numărul de colaboratori care sunt în sarcina lor și delegarea sarcinilor trebuie să fie perfect definită. Toate funcțiile companiei ar trebui definite în scris, până în cele mai mici detalii, pentru a se asigura că nu există neînțelegeri sau ambiguități în comunicare. Supravegherile pentru a se asigura că această condiție este îndeplinită trebuie să fie efectuate în timp util și constant pentru a fi eficiente. De asemenea ar trebui făcute încercări de menținere a stabilității personalului. Cu alte cuvinte, cifra de afaceri în rândul lucrătorilor ar trebui să fie cât mai redusă posibil, motivându-i și indicând exact ce trebuie să facă pentru a evita frustrarea sau sentimentul de incompetență. În caz de victime, ar trebui propus un program axat pe evitarea pierderilor majore de eficiență și rentabilitate, pe lângă asigurarea faptului că clientul continuă să fie bine deservit. Organizația trebuie să fie flexibilă, capabil să se adapteze la situațiile în schimbare ale pieței. Trebuie să existe un program axat pe prevenirea situațiilor economice nefavorabile și planificarea schimbărilor în întreprinderi pentru a le face mai eficiente și mai competitive în contextul care poate apărea. În cazul în care compania se extinde, adică câștigă mai multe vânzări sau are o capacitate economică mai mare pentru a deschide noi sucursale, ar trebui să se prevadă modul în care va fi realizată extinderea personalului, pentru a avea o numărul personalului și să evite ca unele afaceri să fie mai neglijate decât altele. În plus, odată cu extinderea, va fi necesară o bună coordonare între diferitele reclame.

CIFRELE DEPARTAMENTULUI

DIRECTOR VÂNZĂRI 2
FACTURIST 1
SOFERI 4
GESTIONARI 2
CTC 1
MARKETING 1

PROGRAM DE LUCRU

Luni – Vineri 8:00 – 17:00
Sâmbătă ÎNCHIS
Duminică ÎNCHIS

+4(0) 742 533 608

LOCAȚIE

Doresc să mă alătur grupului MoveEco

Dacă și tu dorești să te alături echipei MoveEco Group, ai calități precum: disciplină, încredere în sine, spirit independent, înclinații spre inovare, creativitate, gândire pozitivă, capacitate de a lua decizii, pasiune, perseverență, sesizarea oportunităților, care să crească valoarea grupului, atunci trimite un CV sau fă o programare pentru interviu cu mențiunea pe care post crezi ca te pliezi în funcție de abilitățile tale. Mulțumim.

Multumesc pentru mesajul tau. A fost trimis.
A apărut o eroare la încercarea de a trimite mesajul dvs. Vă rugăm să încercați din nou mai târziu.