Project Description

Departamentul de finanțe

 Din care fac parte Expertul contabil și Economistul, cu o adaptabilitate la noi provocări în domeniul financiar-contabil, autocontrol și atitudine pozitiva, se remarcă cu un spirit de observație foarte bun, răbdare, viteza de reacție, capacitate de orientare in spațiu, capacitate de comunicare dar nu în ultimul rând personalitate, seriozitate și responsabilitate în acțiunile lor. Datorită loialității și rezistenței la stres de care dispun își exercită cu succes atribuțiile postului.
Dintre acestea putem enumera:
• să folosească timpul de munca exclusiv pentru îndeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activități care nu sunt cuprinse in atribuțiile si îndatoririle sale
• sa asigure înregistrarea cronologica si sistematica, prelucrarea, publicarea si păstrarea informațiilor cu privire la poziția financiara, performanta financiara si fluxurile de trezorerie
• să întocmească și să completeze documentele primare ale firmei/ clienților
• să sorteze documentele pentru arhivare ale firmei/ clienților
• să analizeze contabil documentele primare colectate ale firmei/ clienților
• să efectueze calcule specifice
• să completeze registrele contabile ale firmei/ clienților
• să întocmească balanța de verificare ale firmei/ clienților
• să transmită documentele specifice ale firmei/ clienților
• să aibă capacitatea de organizare a locului de munca
• să transmită raportul de informații ale firmei/ clienților
• să întrețină și să actualizeze baza de rapoarte ale firmei/ clienților
• să arhiveze documentele specifice
• să participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei.

Această finanțare trebuie să fie necesară, astfel încât compania să poată acoperi costurile nevoilor sale. În plus, departamentul planifică ceea ce este necesar pentru ca organizația să aibă întotdeauna bani și să își poată face față plăților la timp, având o situație financiară sănătoasă. Indiferent de mărimea unei afaceri și de stadiul ei de dezvoltare fiecare conducător al unei afaceri trebuie sa cunoască care sunt resursele de care dispune, cum poate sa le folosească cat mai eficient pentru a obține rezultatele dorite (planificare) si care sunt acțiunile care ii aduc câștig sau pierdere pentru a putea lua deciziile corecte.

  • Evaluarea stocurilor

  • Contabilitatea costurilor

  • Bilanțuri

  • Înregistrări

  • Întocmirea situațiilor financiare

  • Statisticile de afaceri

Rolul și aspectele sectorului financiar

Acest departament se ocupă de aspecte de control, gestionarea cu succes a conturilor contabile, ținerea strictă a evidenței activelor și pasivelor companiei, conformarea rigorilor fiscale – toate acestea sunt valoroase și utile pentru prosperitatea și rentabilitatea afacerii. Rolul departamentului contabil este de a monitoriza situația financiară a organizației, de a informa consiliul de administrație și de a propune soluții pentru optimizarea acesteia.

CIFRELE DEPARTAMENTULUI

EXPERT CONTABIL 1
ECONOMIST/CONTABILITATE 1

PROGRAM DE LUCRU

Luni – Vineri 8:00 – 17:00
Sâmbătă ÎNCHIS
Duminică ÎNCHIS

+4(0) 742 533 608

LOCAȚIE

Doresc să mă alătur grupului MoveEco

Dacă și tu dorești să te alături echipei MoveEco Group, ai calități precum: disciplină, încredere în sine, spirit independent, înclinații spre inovare, creativitate, gândire pozitivă, capacitate de a lua decizii, pasiune, perseverență, sesizarea oportunităților, care să crească valoarea grupului, atunci trimite un CV sau fă o programare pentru interviu cu mențiunea pe care post crezi ca te pliezi în funcție de abilitățile tale. Mulțumim.

Multumesc pentru mesajul tau. A fost trimis.
A apărut o eroare la încercarea de a trimite mesajul dvs. Vă rugăm să încercați din nou mai târziu.