Project Description

Tehnologia informației și comunicațiilor

Monitorizarea noilor tendințe în IT, menținerea pe piață și concurență, condiționează necesitatea utilizării de echipamente moderne de hardware, introducerea rețelelor de calculatoare și suport software. Activitatea companiei depinde de puterea sistemului de informații, ceea ce înseamnă că trebuie să existe un plan bine pus la punct de sistemul de administrație de care se ocupă, bineînțeles, directorul IT. Este extrem de receptiv și autoritar, având principii de etică și înalte valori morale la locul de muncă. Întotdeauna dispus să coopereze și să sprijine toate sectoarele companiei, găsind soluții pentru rezolvarea tuturor problemelor din cadrul firmei.

Schimbările la care asistăm în viața de zi cu zi, fie că sunt de natură economică, tehnologică sau culturală vin deopotrivă cu părți bune și părți mai dificile, dar invariabil ele implică nevoia de adaptare. Consilierea și orientarea sunt domenii care prin excelență își asumă facilitarea tranziției oamenilor între diferite stadii educaționale și de muncă și sprijinirea lor în a se adapta noilor realități. Înainte de a-și ajuta clienții să-și gestioneze evoluția socială, consilierea trebuie să reflecteze asupra propriei relații cu realitatea adusă de noile tehnologii. Introducerea TIC în consiliere a căpătat foarte repede un aer de inevitabilitate, majoritatea practicienilor și cercetătorilor din domeniu susținând puternic acest fenomen. Beneficiile incontestabile aduse de noile tehnologii au fost dublate de apariția unor probleme adesea insidioase, precum accesul limitat al anumitor categorii sociale și uzura morală a tehnicii. De aici a apărut o nevoie stringentă de asumare activă din partea factorilor de decizie a procesului de inserare a tehnologiei informației și a comunicării în consiliere, cum ar fi:

  • Contextul utilizării tehnologiei informaţiei şi comunicării în activitatea de consiliere

  • Instrumentele de procesare a informaţiei.

  • Reţele de socializare online

  • Reţelele profesionale

  • Instrumentele de promovare şi autopromovare

  • Instrumentele de comunicare

  • Instrumentele de evaluare şi autoevaluare

Harta competenţelor TIC

a. Comunitatea ca instrument ce facilitează interacţiunea: tehnologia a devenit din ce în ce mai mult un instrument care facilitează multiple modalităţi de comunicare.
b. Scăderea costurilor: costul de publicare şi dezvoltare a scăzut, făcând posibil ca multe resurse să fie disponibile la preţuri mult mai mici decât în trecut.
c. Utilizarea jocurilor: gradul de penetrare al jocurilor în toate zonele societăţii este în creştere. Este important să se folosească potenţialul atât al jocuri recreative cât şi al celor educaţionale în cadrul consilierii de carieră.
d. Cloud: modul în care aplicaţiile şi informaţiile sunt menţinute şi furnizate utilizatorului este în continuă schimbare, din ce în ce mai mult fiind localizate la un furnizor extern de servicii.
e. Colectivizarea cunoştinţelor: o trăsătură a multor tehnologii reprezintă opţiunea de a pune în comun şi a utiliza opiniile multor oameni.
f. Recunoaşterea timpului şi a spaţiului: tehnologia ne permit să interacţionăm prin Internet în maniere care semnalează explicit informaţiile ce ţin de locul şi momentul interacţiunii.
g. Diversitate şi integrare: Internetul este integrat din ce în ce mai mult în aparate pe care le folosim în viaţa de zi cu zi.
h. Individualizare: utilizatorii pot să-şi individualizeze şi ajusteze relaţia faţă de conţinuturile online.

CIFRELE DEPARTAMENTULUI

DIRECTOR DEPARTAMENT 1
SECTOR GAZDUIRE WEB 1
SECTOR RETELE SOCIALE 1
MARKETING 1
VÂNZĂRI ONLINE 2

PROGRAM DE LUCRU

Luni – Vineri 8:00 – 17:00
Sâmbătă ÎNCHIS
Duminică ÎNCHIS

+4(0) 742 533 608

LOCAȚIE

Doresc să mă alătur grupului MoveEco

Dacă și tu dorești să te alături echipei MoveEco Group, ai calități precum: disciplină, încredere în sine, spirit independent, înclinații spre inovare, creativitate, gândire pozitivă, capacitate de a lua decizii, pasiune, perseverență, sesizarea oportunităților, care să crească valoarea grupului, atunci trimite un CV sau fă o programare pentru interviu cu mențiunea pe care post crezi ca te pliezi în funcție de abilitățile tale. Mulțumim.

Multumesc pentru mesajul tau. A fost trimis.
A apărut o eroare la încercarea de a trimite mesajul dvs. Vă rugăm să încercați din nou mai târziu.